Reklamácia a vrátenie

Ak ste sa dostali do tejto sekcie, veľmi nás mrzí, ak niečo nie je v poriadku s tovarom. Z toho dôvodu sme pre Vás pripravili jednoduchý spôsob na reklamáciu a vrátenie tovaru. Záleží nám na Vašej spokojnosti.

Vrátenie tovaru:

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu a to do 14. kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.

Vrátenie do 14. dní od nákupu:

Žiadame Vás, aby ste nepoužitý tovar vrátili v pôvodnom stave. Pokiaľ nebude tovar v pôvodnom stave Vašim zavinením, tak si vyhradzujeme právo na nevyplatenie plnej kúpnej ceny tovaru.

Peniaze odošleme na Váš bankový účet uvedený v REKLAMAČNOM FORMULÁRI, do 10. dní po prebratí vráteného tovaru.

Možnosti vrátenia tovaru:

Vrátenie prostredníctvom podacieho miesta Zásielkovne

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť, je potrebné zabaliť ako balík  a vložiť do neho vyplnený formulár
  • Vyberiete si pobočku Zásielkovne s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
  • Na pobočke oznámite kód „90665842“.
  • Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
  • Po prijatí balíčka do nášho skladu obdržíte potvrdzujúci e-mail.

Vrátenie zaslaním na našu adresu

Ak vám nevyhovuje poloha žiadnej z pobočiek Zásielkovne, balíček s vyplneným formulárom nám môžete poslať priamo do nášho skladu (na vlastné náklady). Adresu na vrátenie tovaru nájdete vo formulári.

PRIHLÁSTE SA K ODBERU A ZÍSKAJTE PREHĽAD O ZĽAVÁCH A NOVINKÁCH
.
crossmenu
0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdnySpäť do obchodu