V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. O škode nás bude informovať prepravca a následne vám odošleme balík ešte raz.
Čo ak mi prišiel poškodený tovar, tovar, ktorý som si neobjednal alebo nejaký tovar chýba?
Čo ak sa už tovar nepotrebujem alebo ho chcem vrátiť?
Tovar nám môžete vrátiť po vyplnení formulára a zaslať ho spolu s zabalenou objednávkou. Viac info nájde v sekcii Postup pre vrátenie tovaru nájdete v reklamácia vrátenie.
Výmena tovaru za inú veľkosť, alebo farbu?
Ak bude tovar dostupný radi Vám pomôže a vymeníme ho podľa Vašich požiadaviek.
Spoločnosť vznikla v roku 2019 a práve vďaka Vám má možnosť sa neustále zlepšovať. Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru a možnosť získavať drahocenné skúsenosti. S úctou, tím Roses Kingdom.
Zaregistrujte sa a získajte špeciálne výhody. Za každý nákup získate ružičky (zľavové body), prehľad o objednávkach a faktúrach, automaticky vyplnenú fakturačnú a dodaciu adresu.