O reklamácií

Čo ak mi kurier donesie poškodený balík ?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. O škode nás bude informovať prepravca a následne vám odošleme balík ešte raz.

Čo ak mi prišiel poškodený tovar, tovar, ktorý som si neobjednal alebo nejaký tovar chýba?

Čím skôr nás kontaktujte na : info@roseskingdom.sk, +421 948 248 235 alebo live chate.

Čo ak sa už tovar nepotrebujem alebo ho chcem vrátiť?

Tovar nám môžete vrátiť po vyplnení formulára a zaslať ho spolu s zabalenou objednávkou na adresu: Levočská 19, 08001, Prešov, SR.

Výmena tovaru za inú veľkosť, alebo farbu?

Ak bude tovar dostupný radi Vám pomôže a vymeníme ho podľa Vašich požiadaviek.

Kde môžem reklamovaný tovar zaslať?

Levočská 6118/19, 08001, Prešov.

Môžem pri reklamácii/výmene tovaru vrátiť iba časť objednávky?

Samozrejme. Ak ste si objednali viac položiek v rámci jednej objednávky, pokojne môžete reklamovať alebo vrátiť len to, čo vám nevyhovuje.

Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?

Ak tovar neobdržíte do 3 pracovných dní, neváhajte nás čim skôr kontaktovať na: info@roseskingdom.sk, +421 948 248 235 alebo live chate.
Viac informácii nájdete v sekcii: reklamácia a vrátenie.
PRIHLÁSTE SA K ODBERU A ZÍSKAJTE PREHĽAD O ZĽAVÁCH A NOVINKÁCH
.
crossmenu
0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdnySpäť do obchodu